Ahad, 12 Ogos 2012

Persiapan Ngaye..Part 1


Assalamualaikum Sume...

Alhamdulillah, hari ini sudah 24 Ramadhan..mksdnye sudah 24 hri umat islam berpuasa..sye rse ada diantara anda sume sedang membuat psiapan raye..sye pn x tlepas utk membeli ape yg patut sebelum tibanya syawal..org kate slagi bln pose ni x abis slgi tu la, asyik nak membeli je..huh! sgh amalan syaitonirrojim la kn..ekekekeke




Dari hari khamis mlm jumaat mgu lps lg sye n incik suami telah pg membeli kelengkapan tuk menyambut syawal..mule2 kami pg JJ Bkt Tgi dlu carik brg2 incik suami..kang asyik beli brg2 c istri je majok lak c incik suami tu kan?..haha




Mari kte layan gambo2 incik suami sedang bshopping ye..waaaahhh syok nye die!..




Mse ni kt kedai jam..sedang menunggu resit..incik suami hepy dpt jam yg diidam2kan slme ni..hehe..



Mse ni kat butik polo..incik asben sedang membelek2 sluar jeans..agk lame jgk die dok memilih2..



Incik asben minat sluar yg ini..tp sye tgk mcm kusam ckit je..hihihi..ni sape yg nk pkai ni?? byk komplen lak aii..


Itu je gambo yg sempat sye snap..mse incik asben tgh try2 kasut kt polo tu sye x sempat snap..sbb sebok melayan karenah die dlm pemilihan kasut tu..byk sgt yg die bkenan..last2 die ambik kasut kaler cekelat+kelabu+hitam..haha..



ok,kenkawan smpi cni je citer sye ari ni..esk2 if ad mse sye update lg dlm part 2..hehe
k,babai..

Tiada ulasan:

Catat Komen